Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Autor
Pieńkowski Ryszard
(2)
Pl Infor
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Czy jako menedżer chcesz mieć coraz więcej radości z kierowania ludźmi? Co musisz wiedzieć, aby osiągnąć sukces? Czego powinieneś się wystrzegać? Odpowiedzi m.in. na te pytania, zebrane w przyjaznej formie poradnika, udziela Ryszard Pieńkowski, założyciel i właściciel Inforu. Wszystkie oparte są na doświadczeniu autora,zdobytym w ciągu 50 lat kierowania ludźmi, w tym 35 lat zarządzania własną firmą. Oprócz udzielania szczegółowych rad dotyczących postępowania z zespołem współpracowników, dążenia do samodoskonalenia i budowania sukcesu firmy zachęca do twórczego rozwijania pomysłów, do działania, tworzenia. Namawia do odwagi i determinacji w dążeniu do wyznaczonego celu. Do wytrwałości w działaniu oraz wyciągania twórczych wniosków z popełnianych błędów czy porażek. To bogaty zbiór porad i przykładów z zakresu marketingu i zarządzania, przydatnych przedsiębiorcom, szefom firm oraz menedżerom. Ryszard Pieńkowski – Twórca i właściciel Dziennika Gazety Prawnej Założyciel i właściciel Infor PL, jednego z największych w kraju dostawców informacji gospodarczej i prawnej. Twórca Dziennika Gazety Prawnej – marki znajdującej się w pierwszej dwudziestce na liście 500 najbardziej wartościowych polskich marek. Założyciel ponad 100 czasopism i biuletynów specjalistycznych, które wydawane były w trakcie 35 lat działalności firmy. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Organizacji i Zarządzania na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a także Podyplomowego Studium Zarządzania Wartością Firmy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Przez 10 lat obecny na liście 100 najbogatszych Polaków tygodnika Wprost. Menedżer z 50-letnim doświadczeniem w kierowaniu ludźmi. Obecnie jako Przewodniczący Rady Nadzorczej Infor PL zajmuje się badaniami i rozwojem oraz strategią firmy, a także kapitałem ludzkim. W publikacji wykorzystano treści pochodzące z autobiografii edukacyjno-poradniczej pt. „Wielkie śmiałe cele”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej