Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje fachowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (Kościuszki 6)
(13)
Czytelnia (Kościuszki 6)
(7)
Filia nr 2 (Kilińskiego 8a)
(3)
Filia nr 4 (Krzywoustego 3)
(1)
Filia nr 7 (Piaska 5)
(2)
Filia nr 11 (Armii Krajowej 1a)
(1)
Filia nr 13 (Dobrzyńska 2a)
(1)
Autor
Sugiero Joanna
(3)
Chmielecki Michał
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Walkiewicz Jacek
(2)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Batko Andrzej
(1)
Bekas Robert
(1)
Blount Jeb
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fawcett Tom
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hollins Peter
(1)
Kraus Natalia Joanna
(1)
Kutnyj Przemysław (1978- )
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Mougayar William
(1)
Provost Foster (1964- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Romański Jacek
(1)
Szczepaniak Ewa (polonistka)
(1)
Szudejko Michał
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Wawrzyniak Michał (1976- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Żmigrodzki Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(22)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Ekonomiści
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Samorealizacja
(4)
Negocjacje
(3)
Sukces
(3)
Cele życiowe
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Motywacja pracy
(2)
Perswazja
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Szczęście
(2)
Wpływ (politologia)
(2)
Zarządzanie
(2)
Analiza biznesowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Baza danych rozproszona
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Blockchain
(1)
Bogactwo
(1)
Branding (marketing)
(1)
Business Intelligence
(1)
Data mining
(1)
E-konsumenci
(1)
Edytorstwo techniczne
(1)
Etykieta językowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Humor
(1)
Influencerzy
(1)
Informacja
(1)
Internauci
(1)
Kariera
(1)
Komercjalizacja
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kradzież dzieł sztuki
(1)
Kultura popularna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marzenia
(1)
Media społecznościowe
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja
(1)
Odpoczynek
(1)
Pisanie kreatywne
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia decyzji
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Rozmowa towarzyska
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Samokontrola
(1)
Samokontrola (psychol.)
(1)
Savoir-vivre
(1)
Scrum
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Socjotechnika
(1)
Start-up
(1)
Storytelling
(1)
Strony WWW
(1)
Styl życia
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka pisania online
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: miejsce
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(13)
Poradniki
(4)
Kryminał
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(5)
Psychologia
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 339.138 (nr inw. 179398) (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_181634 (nr inw. 181634) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_177755 (nr inw. 177755) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 005.574 (nr inw. 179389) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 331.1 (nr inw. 177550) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Art branding. 2 / Igor Gałązkiewicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 358, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Światło na sztukę! Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby ― pierwotne, podstawowe. Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 7 (nr inw. 182340) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (nr inw. 15709) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych, jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi: w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową ; jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób ; czym jest customer experience, user experience i brand visual identity ; jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje ; jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_181395 (nr inw. 181395) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Onepress, copyright © 2020. - 291 stron : ilustracje ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W_176011 (nr inw. 176011) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 005.95/.96 (nr inw. 182083) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_172658 (nr inw. 172658) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Storytelling oparty na danych / Michał Szudejko. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 291, [5] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, mapa, portrety, wykresy ; 24 cm.
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_182992 (nr inw. 182992) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pełna moc możliwości / Jacek Walkiewicz. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 204, [3] strony ; 22 cm.
Wykład z 2012 roku, który odmienił sposób myślenia tak wielu osób, wpłynął także na samego Jacka Walkiewicza. Uczynił z niego osobę rozpoznawalną nie tylko w świecie biznesu, ale wręcz... na ulicy. Jak to na niego wpłynęło? Czego sam Jacek Walkiewicz nauczył się przez te dziesięć lat? Czym dziś chciałby się podzielić z uczestnikami TEDxWSB 2012? Tego się dowiesz z drugiego wydania książki, w którym autor rozwinął, uwspółcześnił i uzupełnił słynny wykład.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (nr inw. 60002) (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Analiza biznesowa : praktyczne modelowanie organizacji / Jarosław Żeliński. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 120 stron : ilustracje ; 25 cm.
Prawidłowo przeprowadzona analiza i modelowanie biznesowe opierają się na pewnych ściśle określonych zasadach i korzystają z przeznaczonych do tego celu notacji (języków). Na naszym rynku istnieje wiele podręczników szczegółowo opisujących teorię poszczególnych notacji: UML, BPMN, BMM, SysML itd. Ich autorzy skupiają się na definicji pojęć, słownictwie i powiązaniach występujących w poszczególnych metodach zapisu, a teorie uzupełniają prostymi przykładami. Autor tej książki postanowił podejść do tematu z całkiem innej strony wychodzi od faktycznych problemów, z jakimi spotkał się w swojej wieloletniej praktyce, i podaje przykłady ich poprawnego, analitycznego opisu z użyciem takiej notacji, która jest najwłaściwsza w danej sytuacji biznesowej. Dzięki temu masz szansę poznać i zrozumieć, kiedy, po co i jak stosować dany język analityczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_183228 (nr inw. 183228) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_176484 (nr inw. 176484) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co Cię napędza? Ambicja? Wielkie marzenia i plany? Chcesz realizować swoje cele i pomysły, poczuć osobiste spełnienie i satysfakcję zawodową? Poznaj najbardziej kompleksową ze wszystkich strategii wyznaczania i osiągania celów, jakie kiedykolwiek opisano w książkach. Twó,j czas i Twoje życie są bezcenne. Nie musisz poświęcać wielu lat na osiąganie celów, które można urzeczywistnić w ciągu zaledwie kilku miesięcy. Dzięki strategiom proponowanym przez Tracy',ego możesz osiągnąć każdy, choćby nawet najbardziej brawurowy cel, jaki sobie wyznaczysz, i to w nadspodziewanie krótkim czasie. Tempo, w jakim będziesz piął się na szczyt, zadziwi nie tylko Ciebie, ale i wszystkich wokół. Ten inspirujący poradnik jest klasyką gatunku. Dzięki niemu dowiesz się o sobie wielu zaskakujących rzeczy: poznasz swoje mocne strony, zyskasz większe poczucie własnej wartości, wzmocnisz pewność siebie, nauczysz się skutecznie radzić sobie z problemami i przeszkodami, zaczniesz otaczać się odpowiednimi ludźmi, zrozumiesz, jak stawiać czoła wyzwaniom. Przede wszystkim jednak poznasz system realizacji własnych planów, który będzie Ci służyć przez całe życie. W zaktualizowanym i rozszerzonym wydaniu książki znalazły się nowe rozdziały dotyczące finansów, życia rodzinnego i zdrowia - trzech sfer, w których osiąganie celów może przynosić największe korzyści, ale w których najtrudniej się je wyznacza i realizuje. Brian Tracy to fenomen na skalę światową. Świetnie wykształcony, odnoszący spektakularne sukcesy, charyzmatyczny mówca i motywujący trener.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (nr inw. 59201) (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD (080)
159.923.2 159.942
Skąd się wzięła pełna MOC? Z nagłego błysku w głowie. Z pięciosekundowego olśnienia — odkrycia pojęcia pełnej mocy silników, czyli mocy startowej samolotu, potrzebnej do oderwania kilkusettonowej maszyny od pasa startowego. Jeśli kiedyś leciałeś samolotem, to znasz to mało komfortowe uczucie, kiedy żołądek podchodzi do gardła, a w uszach pobulgotuje od zmieniającego się ciśnienia. Ale tylko sto procent mocy startowej może unieść maszynę w górę.Co by się stało, gdyby pilot nie osiągnął wymaganej mocy startowej? Pozostałby na pasie, rozbijając się na jego końcu. Co więc oznacza pełna MOC? Wszystko albo nic. Bo czy można zrealizować swoje marzenia z osiemdziesięcioprocentową mocą wiary w swoje siły? Czy można wychować dzieci na szczęśliwych ludzi, nie dając im stu procent wsparcia i zaufania? A czy da się skutecznie prowadzić biznes, wierząc tylko w osiemdziesięciu procentach w swoje działania?Jeśli o czymś, w życiu marzysz — sięgnij po to."Książkę napisałem po to, aby słowa, które są tak ulotne podczas seminarium, mogły pozostać na dłużej i aby można było je przekazać dalej. To zasada „podaj dalej” (give away). Dlatego podaję. I Ciebie również proszę o to samo. Dziel się swoim życiem. Ono nie musi być niezwykłe. Wystarczy, że będzie Twoje. I jeszcze jedno. Zacznij korzystać z tego, co już masz. A na pewno masz sporo. Na jednym z seminariów ktoś obok mnie, podsumowując wystąpienie mówcy, stwierdził: „Nic nowego nie powiedział”. To prawda. Wszyscy się powtarzamy. Bo co nowego można wymyślić w obrębie tematu „jak żyć”? Ale na ten temat wiele już powiedziano i nawet jeśli te treści się powtarzają, to pytanie brzmi: „Po co Ci coś nowego, skoro nawet tego, co już wiesz, nie wykorzystujesz?”. Zacznij korzystać z tego, co już masz. Zacznij teraz. IKHAKIMA."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (nr inw. 60003) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_11647.A (nr inw. 11647) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brian Tracy pisze w swoim dziele o tym, jakie przyzwyczajenia przeszkadzają Ci w osiągnięciu szeroko rozumianego sukcesu. Uznaje, że nie ważne jest Twoje pochodzenie i wychowanie. Najistotniejsze są Twoje aspiracje i plany. Z publikacji dowiesz się, jakie zasady praktykowane są przez milionerów, ludzi, którzy zbudowali fortuny w ciągu jednego pokolenia. Otrzymasz informacje i praktyczne porady, jak możesz myśleć efektywniej i działać skuteczniej, według zdefiniowanego wcześniej planu. Przeczytasz o sprawdzonych technikach zarządzania finansami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (nr inw. 1189) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_177340 (nr inw. 177340) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej