Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(76)
Forma i typ
Książki
(61)
Audiobooki
(15)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(70)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (Kościuszki 6)
(37)
Czytelnia (Kościuszki 6)
(8)
Zbiory Specjalne (Kościuszki 3b)
(15)
Filia nr 1 (Zielona 40)
(1)
Filia nr 4 (Krzywoustego 3)
(1)
Filia nr 5 (Karadzica 1)
(7)
Filia nr 7 (Piaska 5)
(6)
Filia nr 8 (Walecznych 20)
(1)
Filia nr 11 (Armii Krajowej 1a)
(1)
Filia nr 13 (Dobrzyńska 2a)
(1)
Autor
Witkowska Magda
(9)
Dondziłło Grzegorz
(8)
Tracy Brian (1944- )
(7)
Lipa Michał
(6)
Michalak Robert (1968- )
(6)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Owsiak Anna
(5)
Bogucka-Steczek Masza
(4)
Waszkiewicz Marian J
(4)
Doroba Anita
(3)
Gasper Dorota
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Michaels Jillian
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Banasik Aleksandra
(2)
Brown C. Brené
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Malcherek Monika
(2)
Meyer Paul J
(2)
Orloff Judith
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Piotrowska Monika (tłumacz)
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(2)
Śliwa Leszek (tłumacz)
(2)
Aalst Mariska van
(1)
Allen Robert G
(1)
Arden Ron
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartczak Irena
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Berger Barbara W
(1)
Berger Jonah
(1)
Bleicher Scott Gordon
(1)
Bly Robert W
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Burchard Brendon
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Ciołkiewicz Natalia Pola
(1)
Cohen William A. (1937- )
(1)
Collins James C. (1958- )
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Dawson Roger (1940- )
(1)
Doocy Steve
(1)
Duff Turney (1969- )
(1)
Dumińska Katarzyna
(1)
Dyer Wayne W. (1940-2015)
(1)
Filipowicz Leszek (1967- )
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Gołębiowski Janusz (1928- )
(1)
Głatki Michał
(1)
Hagan Margaret
(1)
Hansen Mark Victor (1948- )
(1)
Hawn Goldie (1945- )
(1)
Hill Robert D
(1)
Holden Wendy (1965- )
(1)
Hollis Rachel (1983- )
(1)
Huffington Arianna Stassinopoulos (1950- )
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Jantsch John (1960- )
(1)
Junger Alejandro
(1)
Kaim Agnieszka Ayşen (1971- )
(1)
Kamenetz Anya (1980- )
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kelley Tom
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kozyra Beata
(1)
Krochmal Anna
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Kumrular Özlem (1974- )
(1)
Leinberger Anna
(1)
Lorber Robert
(1)
Luecke Richard
(1)
Martin Steve J
(1)
Masters Blake G
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
McKeown Greg
(1)
Michalska Jowita
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Misztal Marta
(1)
Nożko-Domaszewska Anna
(1)
Ockwell-Smith Sarah
(1)
Oparska Natasza
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ozenc Kursat (1979- )
(1)
Perlroth Nicole
(1)
Porras Jerry I
(1)
Posada Joachim de
(1)
Rea Andrew
(1)
Romme Karen (1965- )
(1)
Rostocki Marek (tłumacz)
(1)
Ruhe Dick
(1)
Ruhe Dick (1928- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(15)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(67)
Szwecja
(1)
Język
polski
(75)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Studenci
(1)
Temat
Samorealizacja
(13)
Zarządzanie
(11)
Sukces
(10)
Samopoznanie
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Marketing cyfrowy
(4)
Media społecznościowe
(4)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Marketing
(3)
Motywacja
(3)
Osobowość
(3)
Produktywność pracy
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Uczucia
(3)
Zdrowe żywienie
(3)
Autoprezentacja
(2)
Decyzje
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Obsługa klienta
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca
(2)
Psychologia pracy
(2)
Psychologia sukcesu
(2)
Samowychowanie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Autopsychoterapia
(1)
Bogactwo
(1)
Branding (marketing)
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czas
(1)
Deon.pl (portal internetowy)
(1)
Dieta oczyszczająca
(1)
Dieta odchudzająca
(1)
Drucker, Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Duff, Turney (1969- )
(1)
Dyscyplina (socjol.)
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Esencjalizm
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Google AdSense
(1)
Hakerzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Influencer marketing
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Kadry
(1)
Kapitalizm
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kösem
(1)
LinkedIn
(1)
Marka osobista
(1)
Marka własna
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Medycyna niekonwencjonalna
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Niepowodzenie
(1)
Nowy produkt
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Odwaga
(1)
Odżywianie
(1)
Ojcostwo
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacja przedsiębiorstwa
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Perswazja
(1)
Pewność siebie
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Postawy
(1)
Prakseologia
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność (ekonomia)
(1)
Prognozy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Przemiana materii
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia decyzji
(1)
Psychologia kobiety
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Turcja
(1)
Gatunek
Poradniki
(26)
Poradnik
(9)
Podręczniki
(5)
Wydawnictwa popularne
(5)
Biografie
(1)
Film
(1)
Opowiadanie amerykańskie
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Powieść słowacka
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Reportaż
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(3)
Psychologia
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
76 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM (nr inw. 19560) (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta droga do wiedzy)
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM (nr inw. 18969) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_10125.A (nr inw. 10125) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_8313.A (nr inw. 8313) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_180407 (nr inw. 180407) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_151175 (nr inw. 151175) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_146756 (nr inw. 146756) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (nr inw. 62417) (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Pokochaj siebie / Wayne W. Dyer ; [ czyta Michał Staszczak ; transl. by Marian J. Waszkiewicz ; muz. Grzegorz Dondziłło]. - Warszawa : MT Biznes, cop. 2013. - 1 płyta CD Mp3 (9 godz. 58 min 39 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Laurum.)
(Prosta Droga do Wiedzy.)
Nikt nie jest doskonały, wiemy to wszyscy. Jednak praca nad sobą, odkrywanie sfer psychiki obarczonych błędami, które poprzez świadome działanie możemy wyeliminować sprawi, że pokochasz siebie! Na czym to polega? - Pielęgnuj i poprawiaj swoją osobowość, - uwalniaj się z zakłamań i fałszów hamujących lub wręcz blokujących twój rozwój (poprzez analizowanie przyczyn leżących u źródeł takich zachowań), - stawaj się lepszym, pełniejszym. Ta niezwykła książka pomoże ci w tym. Dlaczego jest to takie ważne? Dopiero po rozwiązaniu swoich własnych problemów, po odnalezieniu siebie i osiągnięciu autentycznego poczucia zadowolenia z własnej osoby można służyć konstruktywną pomocą czy miłością bliźnim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM (nr inw. 18305) (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, "Nie narzekaj!" oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM (nr inw. 21274) (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy.)
Michael budzi się w szpitalu z bandażem na głowie i z lękiem w sercu. Stres związany z tworzeniem wraz z żoną Sarah rozrastającej się firmy doprowadził go do chwilowej utraty przytomności podczas porannej przebieżki. Gdy Michael odkrywa, że człowiek, który ocalił mu życie jest stolarzem, składa mu wizytę, aby wkrótce przekonać się, że ma do czynienia z kimś więcej niż tylko ze zwykłym rzemieślnikiem – lecz z budowniczym ludzkiego życia, kariery i zespołów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM (nr inw. 18968) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Zachwyć swoje dziecko rzeczywistością! Czy nosisz w sercu wspomnienie tej przejmującej radości, kiedy wreszcie nauczyłeś się jeździć na rowerze? Czy pamiętasz jak cudowny, wielki i niezbadany był świat, kiedy byliśmy dziećmi? Czy pragniesz, by twoje dziecko wspominało swoje dzieciństwo jeszcze lepiej? Niestety - dziś nasze dzieci są przytłoczone, zestresowane i nadmiernie pobudzone. Wiele z nich zmaga się z depresją i innymi problemami psychicznymi. Potrzeba rozwiązań umożliwiających jednoczesne rozwijanie umiejętności społecznych i emocjonalnych. Wieloletnie zainteresowanie praktykowaniem świadomej troski oraz zaangażowanie na rzecz dobrostanu dzieci skłoniło Goldie Hawn do założenia Hawn Foundation*, która wspiera badania naukowe służące rozwijaniu sposobów pomagania dzieciom w odnajdywaniu szczęścia i poprawianiu wyników w nauce oraz wykorzystywaniu własnego potencjału. Opracowany przez fundację program MindUP, realizowany przez nauczycieli z całego świata, służy przekazywaniu dzieciom wiedzy na temat funkcjonowania mózgu oraz tego, jak myśli i uczucia wpływają na zachowanie. Program ten daje dzieciom narzędzia społeczne i emocjonalne ułatwiające radzenie sobie ze stresem i negatywnymi uczuciami, umożliwiające wyciszenie umysłu, utrzymanie skupienia oraz rozwijanie współczucia i empatii - a w ostatecznym rozrachunku osiągnięcie szczęścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (nr inw. 38227) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_157197 (nr inw. 157197) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (nr inw. 189322) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (nr inw. 60278) (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook : prosta droga do wiedzy)
(Laurum)
W książce "Spełnienie" Arianna Huffington przekonuje nas o konieczności przedefiniowania pojęcia sukcesu we współczesnym świecie. Gonitwa za dwoma tradycyjnymi wyznacznikami szczęścia – pieniędzmi i władzą – doprowadziła do prawdziwej epidemii wypalenia zawodowego i chorób wywołanych stresem, pogorszenia jakości relacji z innymi, życia rodzinnego i, jak na ironię, także karier. Będąc w stałym kontakcie z całym światem – 24 godziny, 7 dni w tygodniu – straciliśmy kontakt z tym, co tak naprawdę najważniejsze. W bardzo osobistej książce „Spełnienie” Arianna Huffington szczerze mówi o własnych problemach z właściwym zarządzaniem czasem i znalezieniem odpowiednich priorytetów w życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM (nr inw. 18301) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_152834 (nr inw. 152834) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Jelita to skomplikowany i ważny układ mający w sposób naturalny stale chronić i uzdrawiać organizm. Przyczyn wszystkich spośród większości diagnozowanych obecnie dolegliwości można upatrywać w uszkodzonym i podrażnionym jelicie. A w przypadku tak wielu z nas ten szczególny układ znajduje się w ruinie, co prowadzi do wszelkiego rodzaju zaburzeń zdrowotnych. Jesteśmy chorzy, coraz bardziej chorzy. Liczba chorób przewlekłych stale wzrasta i niemal wszyscy, których znamy, cierpią z jakiegoś powodu, badają się i przyjmują leki przepisywane przez lekarzy bądź stosowane na własną rękę. Jednak już nie musimy zapadać na żadną chorobę, aby odzyskać zdrowie. Doktor Alejandro Junger wyjaśnia, w jaki sposób zamiast leczyć objawy w miarę jak pojawiają się, możemy wyprzedzająco zaatakować chorobę zanim zakorzeni się w jelitach. Możesz skorzystać dzięki programowi opisanemu w niniejszej książce, niezależnie od twojego obecnego stanu zdrowia. Wszyscy mamy uszkodzone jelita i w różnym stopniu odczuwamy tego konsekwencje rzutujące zarówno na nasz obecny jak i długoterminowy stan zdrowia. Program Clean Gut położy kres tym codziennym dolegliwościom, zahamuje rozwój chronicznej choroby i pomoże ci zyskać prawdziwe, długoterminowe zdrowie. W książce znajdziesz cenne wskazówki dietetyczne oraz przepisy stworzone specjalnie na potrzeby programu Clean Gut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C 613 (nr inw. 163504) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_172310 (nr inw. 172310) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych.Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci: zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci; zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek; zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość. Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871 Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery. Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_12794.A (nr inw. 12794) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 339.138 (nr inw. 174479) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 339.138 (nr inw. 178378) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej