Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Autor
Baran Grzegorz
(3)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Pracodawcy
(1)
Urzędy pracy
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Dane statystyczne
(1)
3 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
e-ISBN: 978-83-233-8648-3 Seria: ZMIANY ORGANIZACYJNE W INSTYTUCJACH RYNKU PRACY Z punktu widzenia zarządzania powiatowym urzędem pracy niezwykle ważne są umiejętności kształtowania pozytywnych i trwałych relacji z pracodawcami, będącymi jedną z kluczowych grup klientów. W opracowaniu jest przedstawiana i weryfikowana teza, iż kształtowanie pozytywnych i trwałych relacji urzędów pracy z pracodawcami uwarunkowane jest przyjęciem w organizacji orientacji marketingowej, w której zakłada się ustawienie klienta w centrum organizacyjnego myślenia o strategii i podejmowanych działaniach
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej