Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (Kościuszki 6)
(1)
Filia nr 5 (Karadzica 1)
(1)
Autor
Bielski Ireneusz
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Temat
Marketing
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
1 wynik Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
Podstawy marketingu. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 1999. - 367, [1] s. : il. ; 24 cm.
Temat
Symbol UKD (080)
339.138(075.8)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_126846 (nr inw. 126846) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (nr inw. 179053) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej