316735
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_172525 (nr inw. 172525) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 005.33 (nr inw. 173541) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 193-207.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, przede wszystkim menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, pracownicy agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana z dotacji na utrzymanie potencjału badawczego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej