314891
Pozostałe zbiory
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / [tł. z ang.]. - [Wyd. 6]. - Warszawa : Gebethner & Ska, cop. 1994. - XXX, 743, [1] s. : rys., wykr. ; 27 cm.
Temat
Gatunek
Symbol UKD (980): 339.13(07)
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Cm 339.138 (nr inw. 113966) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 M (nr inw. 44278) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (nr inw. 171160, 171793), 33 P (nr inw. 172578) (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (nr inw. 37467) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej