314905
Pozostałe zbiory
W koszyku
Podstawy marketingu. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 238, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Temat
Symbol UKD (980): 339.138(075.8)
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_122690 (nr inw. 122690), W_127458 (nr inw. 127458) (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (nr inw. 50826) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (nr inw. 173807) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 237-[239].
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej