316735
Książka
W koszyku
Publikacja omawia zaburzenia procesów orientacyjno-poznawczych, zaburzenia procesów wykonawczych, emocjonalnych oraz zaburzenia nerwicowe. Przybliża temat dysleksji, dysgrafii, dysortografii oraz istotę autyzmu i metody stosowane w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi. Pozycja poszerza wiedzę i kompetencje nauczycieli w tym zakresie oraz ułatwia niesienie pomocy dzieciom w wieku przedszkolnym z trudnościami rozwojowymi. Stanowi cenną pomoc dla nauczycieli, rodziców, jak i studentów kierunków: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz pedagogika specjalna. Ułatwi niesienie pomocy dzieciom w wieku przedszkolnym z trudnościami rozwojowymi.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C 159.9 (nr inw. 184134) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 319-337.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla nauczycieli, rodziców, studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagogiki specjalnej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej