316771
Książka
W koszyku
Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych / Barbara Wąsikowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 202, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczne metody, techniki i narzędzia (m.in.: EEG, GSR, eye tracking), wykorzystywane w ekonomii behawioralnej w obszarze neuronauki konsumenckiej. Autorka przekazuje wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz opisuje własne doświadczenia i spostrzeżenia na temat prowadzenia badań zachowań konsumentów z użyciem tych metod. Zaletą publikacji jest duża liczba zdjęć i grafik będących opracowaniami własnymi Autorki. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy interesują się badaniami zachowań konsumentów: studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 339.138 (nr inw. 182268) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 185-197.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej