314891
Książka
W koszyku
Monografia wypełnia lukę wiedzy w obszarze wrażliwość społecznej przedsiębiorstwa w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Koncepcja wrażliwości społecznej została zaprezentowana na tle dyskursu teoretycznego poświęconego rozwojowi czterech koncepcji naukowych, które miały kluczowe znaczenie dla kształtowania badanej cechy współczesnego przedsiębiorstwa. Szczególnym walorem publikacji jest rozbudowana warstwa metodyczna, która doprowadziła do opracowania metody i oryginalnego narzędzia do pomiaru stopnia zaawansowania wrażliwości społecznej przedsiębiorstw oraz autorskiej metody oceny raportów społecznych. Jej główną wartością jest nowatorskie podejście do zagadnień komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem w kontekście społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, ze szczególnym naciskiem na analizę zawartości informacyjnej i jakości tych informacji w obszarze wrażliwości społecznej przedsiębiorstw. Warto podkreślić wysoką wartość analizy raportów społecznych siedmiu przykładowych przedsiębiorstw, w ramach której Autor dokładnie określa wszystkie cechy, które powinny być zbadane i dokonuje ich pomiaru. Jest to cenny przykład dla praktyków, mających zamiar ocenić sprawozdanie społeczne przedsiębiorstwa i rozwój wrażliwości społecznej analizowanego podmiotu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_12654.A (nr inw. 12654) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 247-257.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej